Procedura zwrotu i Reklamacji
UWAGA: Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt ze sklepem pod adresem email: kontakt@best-watches.pl , lub telefoniczny: 513298661
ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI TOWARU
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient posiada prawo zwrotu na podstawie prawa zawartego w Kodeksie Cywilnym dotyczącym wad fizycznych i prawnych
Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Best-Watches rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Best-Watches odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).
PRZEBIEG REKLAMACJI / ZWROTU
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:
- Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
- Wypełnij formularz który znajduje się poniżej.
- Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
- Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
W celu rozpoczęcia procesu reklamacji / zwrotu, wypełnij formularz link >>>formularz<<<<
ADRES DO WYSYŁKI:
BEST-WATCHES
Zielona 1
64-812 Zelgniewo
ZASADY REKLAMACJI
W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:
- Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
- W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
- Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę).
- Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
- Firma Best-Watches nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
- Zwracany sprzęt powinien zostać wysłany przesyłką kurierską.
- Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
- Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Best-Watches, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
- Firma Best-Watches zgodnie z prawem sprzedaży detalicznej dokonuje zwrotu pieniędzy wyłącznie ceny sprzętu. Nie obejmuje to kosztów przesyłki.
W przypadku reklamacji klientowi przysługuje wymiana na towar pozbawiony wad lub równowartość kwoty towaru do wydania w naszym sklepie.
Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.
ZASADY ZWROTU TOWARU
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
- W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.513298661